Enkele jaren geleden had Belgian Posters twee borden van 15m² in Mechelen
CONTEXT :

Enkele jaren geleden had Belgian Posters twee borden van 15m² in Mechelen.

Als gevolg van werkzaamheden in de stad Mechelen die de verkeerssituatie in de buurt volledig veranderden, werden de twee borden van 15m², die voorheen bedoeld waren voor kortetermijnverhuur, omgezet naar langetermijnverhuur.

UITDAGINGEN:

De overgang van kortetermijn- naar langetermijnverhuur verliep niet zo soepel. Daarom moesten verschillende problemen worden aangepakt:

1. De staat van de borden:

De twee reclameborden werden niet meer getoond vanwege de werkzaamheden, waardoor de klant geen realistisch beeld kreeg van de locatie.

2. Gedeelde weergave:

Potentiële huurders waren vaak terughoudend om de gevel te delen met een tweede adverteerder.

OPLOSSINGEN:

Naar aanleiding van deze verschillende bezwaren van adverteerders besloot Belgian Posters om deze twee borden van 15m² om te vormen tot één bord van 30m²:

1. Technische uitdagingen:

Om deze twee borden om te vormen tot één bord van 30m², moesten onze teams de technische beperkingen van deze locatie en dit formaat bord onderzoeken.

2. Mailing:

Nadat het renovatieproject was gestart, restte alleen nog het informeren van potentiële klanten. We hebben visuals gemaakt om deze 30m² reclamebord op deze locatie te presenteren. Deze visuals werden vervolgens opgenomen in een e-mail naar onze potentiële klanten.

RESULTAAT :

Het duurde slechts enkele uren voordat we reacties kregen. Dit nieuwe grote formaat bord trok aanzienlijke interesse van potentiële klanten.

BMW Juma besloot het reclamebord van 30m² te huren, wat de zichtbaarheid van hun merk in de regio Mechelen verbeterde. Voor ons gaf dit de mogelijkheid om ons gebruik van onze twee borden van 15m² te heroverwegen en een nieuw op maat gemaakt formaat aan te bieden voor onze klanten.